Eveniment Caritabil. De la feedback dureros... la apropiere și creștere - Online

Imagini

Informații

Data: 31 Mai 2022, 18:30 Marți

Descriere

Eveniment Caritabil. De la feedback dureros... la apropiere și creștere - Online

De la feedback dureros… la apropiere și creștere
Află cum să oferi acel feedback pe care celălalt să-l primească fără rezistență!
Eveniment Caritabil cu Ștefana Forgaciu
Când ne întâlnim
31 Mai 2022
18.30-20.30
Unde ne întâlnim?
ONLINE, Platforma ZOOM
Fie că ești angajat sau deții un business al tău, probabil cunoști deja tehnici clasice de oferire de feedback constructiv atunci când vrei să schimbi un comportament sau un rezultat.
Întrebarea este:
Te-ai pus vreodată în pielea celuilalt, cum este pentru el să audă cuvintele tale?
Sunt cuvinte care sună bine, dar ascund nemulțumire, critică sau învinovățire?
Cât de autentic și sincer ești folosind respectivele tehnici și cuvinte, și ce impact îți dorești să aibă asupra celui care le primește?
Atelierul De la feedback dureros…la apropiere și creștere îți propune o nouă abordare a felului în care te adresezi colegilor sau colaboratorilor tăi, astfel încât mesajul tău nu doar că va fi lipsit de orice critică, ci va fi și autentic, transparent, direct și fără complimentele menite să compenseze pentru partea mai puțin plăcută pe care dorești să o transmiți. Astfel încât celălalt să-l poată primi cu deschidere și curiozitate. În spiritul creșterii, al învățării și al apropierii în relațiile profesionale.
Cum?
Pe termen scurt, feedback-ul „constructiv” oferit după metodele clasice poate da anumite rezultate. Însă, pentru cei care vor mai mult, Comunicarea Empatică îi poate duce la un nivel mai profund al relațiilor cu colegii, angajații, colaboratorii și chiar clienții cu care interacționează.
În cadrul atelierului vei descoperi:
– un model de cooperare bazat pe 4 pași care te ajută să te faci auzit și înțeles
– cele 2 cuvinte la care se rezumă întreaga noastră comunicare
– diferența dintre:
aprecieri și complimente
observație și evaluare
emoție și gând
nevoie și strategie
– cum să formulezi cerințe clare și specifice, fără să impui ordine și revendicări
– valoarea intenției în comunicare
 
Cum știi că este pentru tine? Simplu, verifică dacă te regăsești în minim una dintre situațiile următoare:
– Ai observat că feedback-urile pe care le oferi sunt primite cu rezistență, ostilitate, atac, ochi dați peste cap sau cu acea tăcere specifică celui care nu este de acord cu ce aude, dar se abține de la replică și se supune fiindcă nu are încotro.
– Dorești să-ți crești performanța echipei pe termen lung, cultivând o relație bazată pe încredere, onestitate, autenticitate și deschidere.
– Preferi să „taci și să înghiți” în loc să spui ce te deranjează.
– Vrei să înveți să-ți comunici nemulțumirile în mod specific, autentic și fără „perdea”, dar în același timp fără să critici sau să acuzi.
– Îți dorești să afli o informație cu potențial de îmbunătățire a felului în care comunici în general, nu doar în cadrul profesional.
Cum se va desfășura webinarul?
Webinarul include o parte teoretică și una practică, cu implicare directă din partea participanților și o pauză de 10 minute între cele două sesiuni.

Autentificare

Vă rugăm să introduceți emailul și parola Dvs:

Înregistrare Express

Introduceți adresa de email și parola:
Emailul Dvs este deja înregistrat pe Fest.ro. Doriți să unificați ambele conturi de utilizator?